PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

ZAMÓWIENIA:

❏     Właśnie złożyłam/em zamówienie. Czy mogę do niego dodać kolejny produkt?

Niestety nie ma możliwości dodania kolejnych produktów do złożonego zamówienia. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.

❏    Czy można "odłożyć" wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę  skontaktować się naszym działem obsługi klienta pod adresem info@emilieatelier.pl

Zamówienia opłacone możemy odroczyć o dowolną liczbę dni - max o 10 dni.

❏    Czy po złożeniu zamówienie dostanę numer śledzenia przesyłki?

Tak, numer ten zostanie przesłany w osobnym e-mailu potwierdzającym wysłanie rzeczy z magazynu.

❏    Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Émilie dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostaw następowała niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni, jednocześnie Émilie przyjmuje orientacyjne terminy dostawy:

➢    w przypadku przesyłki krajowej, do 7 dni roboczych od dnia zrealizowania zamówienia

➢    w przypadku przesyłki międzynarodowej w terminie od 4 do 14 dni roboczych od dnia zrealizowania zamówienia.

❏    Otrzymałem/am informację, że produkt jest niedostępny, chociaż był dostępny, gdy go zamawiałem/am. Dlaczego?    

Takie sytuacje mogą się zdarzać niezwykle rzadko. Powodem może być np. stwierdzenie uszkodzenia zamówionego produktu lub zagubienie towaru w magazynie.

❏    Złożyłem/am zamówienie, ale zostało ono anulowane. Dlaczego?

Może być kilka przyczyn anulowania zamówienia przez obsługę sklepu. Najczęstsze, to przekroczenie 5-cio dniowego terminu zapłaty od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w terminie 5 dni - jest wówczas automatycznie anulowane.

Możemy również anulować zamówienie, które zostało zdublowane- złożone drugi raz (w tym przypadku zrealizowane zostanie nowsze zamówienie).

❏    Dlaczego produkt, który dodałem/am do koszyka jest już niedostępny?

Dodanie towaru do koszyka bez złożenia zamówienia nie jest jednoznaczne z dokonaniem zakupu. Stan magazynowy oferowanych przez nas produktów jest płynny. Dany produkt może zostać zakupiony w tym samym czasie przez kogoś innego. Dlatego dopóki nie zakończysz całej procedury zakupu, inny klient może kupić przedmiot nawet kiedy jest on już w twoim koszyku.

❏    Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/em niezgodne zamówienie?

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś adres: info@emilieatelier.pl, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar.  Jeśli będzie taka potrzeba - to my zlecimy odbiór naszym kurierem.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY:

❏    Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew Dotpay, PayU  lub PayPal, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Przy wyborze płatności dotpay, wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. W przypadku problemu z dokonaniem płatności (np zerwanie połączenia) zaloguj się na swój PANEL KLIENTA, następnie wybierz zakładkę HISTORIA  i SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ i kliknij w tabelce SZCZEGÓŁY a następnie PONÓW PŁATNOŚĆ.

❏    Co zrobić w przypadku przerwania płatności online Dotpay/PayU?

W sytuacji, kiedy płatność online Dotpay / PayU zostanie przerwana istnieją dwie możliwości dokończenia płatności:

➢    Zaloguj się na swój PANEL KLIENTA, następnie wybierz zakładkę HISTORIA  i SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ i kliknij w tabelce SZCZEGÓŁY a następnie PONÓW PŁATNOŚĆ.

➢    Lub  prosimy o wykonanie przelewu tradycyjnego.  W tytule należy podać numer zamówienia i nazwisko. Numer konta: mBank 86 1140 2004 0000 3802 8089 0344

❏    Czy towar mogę odebrać osobiście?

Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.

Loading...