PYTANIA I ODPOWIEDZI
ZAMÓWIENIA:
❏ Właśnie złożyłam/em zamówienie. Czy mogę do niego dodać kolejny produkt?
Niestety nie ma możliwości dodania kolejnych produktów do złożonego zamówienia. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
❏ Czy można "odłożyć" wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?
Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę skontaktować się naszym działem obsługi klienta pod adresem info@emilieatelier.pl
Zamówienia opłacone możemy odroczyć o dowolną liczbę dni - max o 10 dni.
❏ Czy po złożeniu zamówienie dostanę numer śledzenia przesyłki?
Tak, numer ten zostanie przesłany w osobnym e-mailu potwierdzającym wysłanie rzeczy z magazynu.
❏ Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Émilie dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostaw następowała niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni, jednocześnie Émilie przyjmuje orientacyjne terminy dostawy:
➢ w przypadku przesyłki krajowej, do 7 dni roboczych od dnia zrealizowania zamówienia
➢ w przypadku przesyłki międzynarodowej w terminie od 4 do 14 dni roboczych od dnia zrealizowania zamówienia.
❏ Otrzymałem/am informację, że produkt jest niedostępny, chociaż był dostępny, gdy go zamawiałem/am. Dlaczego?
Takie sytuacje mogą się zdarzać niezwykle rzadko. Powodem może być np. stwierdzenie uszkodzenia zamówionego produktu lub zagubienie towaru w magazynie.
❏ Złożyłem/am zamówienie, ale zostało ono anulowane. Dlaczego?
Może być kilka przyczyn anulowania zamówienia przez obsługę sklepu. Najczęstsze, to przekroczenie 5-cio dniowego terminu zapłaty od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w terminie 5 dni - jest wówczas automatycznie anulowane.
Możemy również anulować zamówienie, które zostało zdublowane- złożone drugi raz (w tym przypadku zrealizowane zostanie nowsze zamówienie).
❏ Dlaczego produkt, który dodałem/am do koszyka jest już niedostępny?
Dodanie towaru do koszyka bez złożenia zamówienia nie jest jednoznaczne z dokonaniem zakupu. Stan magazynowy oferowanych przez nas produktów jest płynny. Dany produkt może zostać zakupiony w tym samym czasie przez kogoś innego. Dlatego dopóki nie zakończysz całej procedury zakupu, inny klient może kupić przedmiot nawet kiedy jest on już w twoim koszyku.
❏ Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/em niezgodne zamówienie?
W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś adres: info@emilieatelier.pl, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar. Jeśli będzie taka potrzeba - to my zlecimy odbiór naszym kurierem.
METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY:
❏ Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?
Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew Dotpay, PayU lub PayPal, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Przy wyborze płatności dotpay, wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. W przypadku problemu z dokonaniem płatności (np zerwanie połączenia) zaloguj się na swój PANEL KLIENTA, następnie wybierz zakładkę HISTORIA i SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ i kliknij w tabelce SZCZEGÓŁY a następnie PONÓW PŁATNOŚĆ.
❏ Co zrobić w przypadku przerwania płatności online Dotpay/PayU?
W sytuacji, kiedy płatność online Dotpay / PayU zostanie przerwana istnieją dwie możliwości dokończenia płatności:
➢ Zaloguj się na swój PANEL KLIENTA, następnie wybierz zakładkę HISTORIA i SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ i kliknij w tabelce SZCZEGÓŁY a następnie PONÓW PŁATNOŚĆ.
➢ Lub prosimy o wykonanie przelewu tradycyjnego. W tytule należy podać numer zamówienia i nazwisko. Numer konta: mBank 86 1140 2004 0000 3802 8089 0344
❏ Czy towar mogę odebrać osobiście?
Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.